Forum Forum  "Willys-Jeep Club Polska" Strona Główna   Forum "Willys-Jeep Club Polska"
**WILLYS-JEEP CLUB POLSKA** Forum kolekcjonerów zabytkowych alianckich pojazdów militarnych i grup rekonstrukcyjnych z 2 Wojny Światowej
 


Forum Forum "Willys-Jeep Club Polska" Strona Główna -> Zamienię -> PRĄDNICA
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post PRĄDNICA - Wysłany: Pią 11:31, 26 Sty 2007  
ADAMS
Uczeń Willysowy



Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BLISKO GDYNI


ODKOPAŁEM W PIWNICY PRĄDNICĘ DO DODGE, CHĘTNIE ZAMIENIĘ JĄ NA PRĄDNICĘ DO WILLYSA.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post pradnica - Wysłany: Wto 10:43, 06 Lut 2007  
jacekfedor
Młodszak Willysowy



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieniewice, Warszawa Wawer


Czy mozna by zobaczyć zdjęcie?


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post PRADNICA - Wysłany: Wto 13:44, 06 Lut 2007  
ADAMS
Uczeń Willysowy



Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BLISKO GDYNI


JEST KŁOPOT, NIE MAM CYFRY (JAK JUZ MAM KUPIĆ TO TRAFIA MI SIĘ COŚ DO WILLYSA).
MOGĘ SPISAĆ DANE Z TABLICZKI, NIE WIEM CZY JEST SPRAWNA.
KOLEGA PRZYWIÓZŁ MI Z NIEMIEC (MIAŁA BYĆ DO WILLYSA).


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post prądnica - Wysłany: Wto 15:15, 06 Lut 2007  
jacekfedor
Młodszak Willysowy



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieniewice, Warszawa Wawer


Kupiłem w USA 6-cio voltowa pradnice Autolit. Z opisu wynikało, że jest do Willysa. Ponieważ myślałem, że w Willysie i Dodge'u prądnice sa takie same planowałem zastosować ją u siebie. Dla tego chciałbym je porównać- jezeli są jakies różnice- chętnie sie wymienię.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 16:48, 06 Lut 2007  
Miron
Ojciec Dyrektor



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z centralnej Polski


Adams bez capslocka też Cię słychać.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 17:17, 06 Lut 2007  
ADAMS
Uczeń Willysowy



Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BLISKO GDYNI


NAPISANO NA TABLICZCE :
CHRYSLER CORPORATION 6 V GGW 8001B SERIAL NO. 7F106495 MADE IN USA THE ELECTRIC AUTO-LITE CO. TOLEDO (RESZTA "ZMĘCZONA")
WIZUALNIE MA INNE KOŁO PASOWE Z WENTYLATOREM, JEST NIŻSZE I TŁOCZONE Z BLACHY.
SZCZERZE MÓWIĄC Z TYM DODGE TO CHYBA PRZESADZIŁEM,ALE NIE JESTEM W TEMACIE.
W MIĘDZYCZASIE ZDOBYŁEM PRADNICĘ DO WILLYSA. TA JEST NA ZBYCIU.

ADAMS - proszę nie krzycz normalne litery też widać.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 21:50, 06 Lut 2007  
RUDY
Znawca Willysologii



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z Marsa


Adams, sądząc z opisu - wydaje mi się ze posiadasz prądnicę od powojennego Jeepa CJ.Tylko te modele miały kółko z tłoczonej blachy. Dodge miał odlewane z żeliwa.
Sprawdź, czy tylne ułożyskowanie jest na tulejkach mosiężnych - charakterystyczne "mini oliwiarki" z klapką - z tyłu i z przodu za kołem pasowym . Po wojnie robili kretyńskie oszczędności na łożyskach.Prądnica ta jest ok. 2 cm krótsza od willysa MB.
I PISZ MAłYMI LITERAMI!!!


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 22:46, 06 Lut 2007  
ADAMS
Uczeń Willysowy



Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BLISKO GDYNI


sorki za te wrzaski,
oliwiarki są, obie .


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 22:50, 06 Lut 2007  
RUDY
Znawca Willysologii



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z Marsa


To muszę cię zmartwić - szajs.
Remontowałem to 3 razy - rozpada się w oczach - wywaliłem na złom.
Z tego tylko zabrać blaszane kolo i dopasować do prądnicy od Żuka (syreny).
Bardzo podobna i udaje willysową (na 12 volt).


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 23:04, 06 Lut 2007  
ADAMS
Uczeń Willysowy



Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BLISKO GDYNI


Nawet się nie zmartwiłem,
przed godziną rozebrałem pradnicę od willysa i kolejne pytanie:
uzwojenie zrówno wirnika i stojana w zaden sposób nie uszkodzone mechanicznie ale jak w domowych warunkach spawdzić czy jest w porzadku ?


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 23:18, 06 Lut 2007  
RUDY
Znawca Willysologii



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z Marsa


Miernikiem - czy jest obwód i czy nie ma przebić do masy (po odłączeniu końcówek uzwojenia od obudowy)
Wirnik analogicznie kazdą działke stojana.
Całość - na krótko daj prąd na wzbudzenie - powinna się równo kręcić jak silnik.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 23:27, 06 Lut 2007  
ADAMS
Uczeń Willysowy



Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BLISKO GDYNI


Już jestem mądry.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum Forum "Willys-Jeep Club Polska" Strona Główna -> Zamienię -> PRĄDNICA Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin